Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános üzleti szabályzat

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Köszöntjük honlapunkon!  A webáruházunk használatával Ön elfogadja a jelen szerződési feltételeket. Kérjük, figyelmesen olvassa el őket!

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. Jelen ÁSZF hatálya az anditaska.hu weboldalon történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető.

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

Neve: Galaxis-Ker Bt
Székhelye:
 1171 Budapest, Függőcinege utca 6/3.
E-mail címe:info@anditaska.hu
Telefonszáma:+36-70-514-8636
Cégjegyzékszáma: 01 06 734061
Adószáma: 20715706-2-42

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-127628/2017.

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Fővárosi Bíróság
A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató adatai

Név: Shoprenter.hu Kft
Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út  129
Elérhetőség: +36-1-234-5012, info@shoprenter.hu

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat rendelkezéseit a szolgáltató a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy minden vásárlás előtt az ÁSZF rendelkezéseit szíveskedjen elolvasni. Az ÁSZF esetleges módosítása a webshopban történő megjelenéstől lép érvénybe. Az esetleges változások a már addig visszaigazolt rendeléseket nem érintik. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett ANDI Táska webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója az ANDI Táska webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop szolgáltatásainak igénybevételére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldala, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők. Az árak bruttó árak, az árak a 27%-os ÁFA-t tartalmazzák.Az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A Kereskedő által a honlapon közzétett tartalom – a webáruházban található termékek leírásán kívül – kizárólag tájékoztató jellegű, a tartalom valóságáért, helyességéért, valamint a tartalom felhasználásával, alkalmazásával összefüggésben keletkezett károkért, vagy bármilyen hátrányos következményért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A honlapon található információkat a Megrendelő – a jelen ÁSZF által meghatározott körben – kizárólag saját felelősségére használhatja. A honlapon feltüntetett képek tájékoztató jellegűek, előfordulhat olyan eset, amikor a megvásárolt termék egyáltalán, vagy nem teljes egészében hasonlít a képen megjelenítettel.

3.3 A Szolgáltató nem vállal felelősséget azon honlapok tartalmáért és a tartalom által esetlegesen okozott hibákért, károkért vagy bármilyen egyéb hátrányos következményért, amelyeknek megnyitását a honlapon elhelyezett linkek tesznek lehetővé.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató általi egyes szolgáltatásokra (pl. fórum, üzenőfal, stb.) a honlapon közzétett külön szabályzat vonatkozik, a Megrendelő a szolgáltatás igénybevételével elfogadja, és magára nézve kötelező erejűnek elismeri a szolgáltatás kereskedő által meghatározott szabályait.

3.5. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató a honlapon, hírlevélben tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. RENDELÉS MENETE

4.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. Előfordulhat, hogy a webáruház bizonyos szolgáltatásai kizárólag regisztrált felhasználók számára elérhetők. A regisztráció az erre rendszeresített regisztrációs adatlap kitöltésével történik. A regisztrációs adatlap kitöltésével a Megrendelő rendelkezésére bocsátott adatok védelmére és kezelésére a honlapon „Adatkezelési tájékoztató” menüpont alatt található.

A Szolgáltató (adatkezelő) maximális körültekintéssel jár el és aláveti magát a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) szerint.

 Felhasználó a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással, a Felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Felhasználó és a Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.

4.2. A Megrendelő köteles a jelszavát titokban tartani, és minden, az adott helyzetben általában elvárható védekezést megtenni annak megakadályozása érdekében, hogy a jelszó illetéktelen harmadik személy számára hozzáférhetővé váljon. A Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét a regisztrált felhasználó jelszavával történő bármely visszaélésért, valamint a visszaéléssel a Megrendelőnek, bármely felhasználónak, vagy egyéb harmadik személynek okozott kárért. A Megrendelő köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót, ha tudomására jut, hogy jelszava illetéktelen személy számára vált hozzáférhetővé, vagy ha jelszavával egyébként bármilyen módon visszaélnek.

4.3. A Megrendelő felel a regisztráció során közölt adatok valóságáért és pontosságáért, a Megrendelő által rendelkezésre bocsátott adatok valótlanságából és pontatlanságából eredő károkért kizárólag a Megrendelő tartozik felelősséggel.

4.4. Felhasználó kiválasztja a megvásárolni kívánt terméke(ke)t, majd „Kosárba” gombra kattintva elhelyezi azt a kosárban. Amennyiben további termékeket is szeretne még a kosárhoz adni, akkor „Tovább válogatok” gombra kattintva teheti meg.

4.5. A Felhasználó ellenőrizni vagy/és módosítani tudja a kosár tartalmát. Ezt a „Tovább a kosárhoz” menüpontra kattintva tudja elérni. Ezt követően igény szerint tudja a kosár tartalmát részben vagy egészében törölni. Lehetősége van a kosárban található termékek mennyiségét megváltoztatni. Ehhez az új mennyiséget kell hozzá beírni, majd a „Frissítés” gombra kell kattintani. Amennyiben további termékeket is szeretne még megtekinteni vagy a kosárba helyezni, a „Vásárlás folytatása” menüpontra kattintva teheti meg.

4.6. Amennyiben rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, a „Kupon beváltása” mezőbe be kell írni  a kuponkódját, majd a „Beváltás” gombbal lehet érvényesíteni. Fontos! Kupont csak regisztrált vásárlók tudnak igénybe venni. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudja kedvezményre jogosító kuponját, be kell jelentkeznie a felhasználói fiókjába. A kupon érvényesítése után jobb oldalon megjelenik a kedvezmény mértéke forintban. A végösszeg a kedvezménnyel csökkentett bruttó összeg lesz. A Felhasználó ezen az oldalon ellenőrizheti a várható szállítási költséget is.

4.7. A „Tovább a pénztárhoz” menügombra kattintva tudja ellenőrizni a személyes adatait, a számlázási, szállítási címet. Amennyiben helyesek az adatok, ki kell pipálni mindkét opciót, majd a „Tovább” gombbal léphet tovább a „Szállítási mód” oldalra.

4.8.  A kiszállítás futárszolgálattal történik: A megrendelések házhoz szállítását a GLS futárszolgálat és az MPL Posta szolgáltató végzi.

A „Szállítás mód” oldalon amennyiben Ön a "házhoz szállítás futárszolgálattal" vagy/és "GLS CsomagPontra" választja, úgy az Ön által választott szállítási módnak megfelelően a szállításhoz szükséges adatokat:  az Ön neve, számlázási, illetve szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma, adószáma továbbításra kerül GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., (cgt: 13 09 111755, székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.), mint szerződéses partnerünk részére.
Amennyiben a MPL Posta szolgáltatást választja, úgy az Ön által választott szállítási módnak megfelelően a szállításhoz szükséges adatokat: az Ön neve, számlázási, illetve szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma, adószáma továbbításra kerül a Magyar Posta zRt részére. A Magyar Posta zRt a saját adatkezelési szabályzata szerint jár el. Erről részletes tájékoztatót itt olvashat.

Az adattovábbítás célja, hogy a megrendelt termék az Ön által megadott szállítási címre kiszállításra kerülhessen.

A szállítási idő a futár részére átadást követően 1-2 munkanap. Extrém időjárás esetén a szállítási idő eltérhet az ajánlatban jelzettől. A szállítási késedelmekért az ANDI Táska webáruház és annak üzemeltetője felelősséget nem vállal.

4.8.1. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani. Kiszállítás esetén megrendelő köteles a csomag átvétele után ellenőrizni megrendelését. Esetleges reklamációját a termék átvétele után, írásban jelezheti Szolgáltató felé. További információ a "szállítási info" oldalon.

A szállítással kapcsolatos információk közül fontosnak tartjuk kiemelni a gyorsabb és pontosabb szállítás érdekében, hogy csak az Ön által megadott szállítási címre áll módunkban a terméket kiszállítani, függetlenül attól, hogy az időközben változott, vagy nem a megfelelő módon került rögzítésre a webáruházunkban történő vásárlás folyamán.

4.9. A házhoz szállítás és azok díjai:

Az általad  kiválasztott Termékek többféle szállítási módon rendelhetőek meg.  Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet (Postai kormányrendelet) módosítását követően 2024. március 28-tól minden magyarországi webshop esetében előírja az MPL szállítási lehetőségek felajánlását. A Galaxis-Ker Bt, mint jogkövető vállalkozás az anditaska.hu.hu webáruházban a Kormányrendeletben előírt időponttól elérhetővé teszi az MPL Csomagautomata/PostaPont/Postán maradó, valamint az MPL házhozszállítás lehetőségét.     Az aktuálisan elérhető szállítási módokról és azok áráról, egyéb feltételeiről a konkrét Termék megrendelésekor tájékoztatjuk. Itt  az ÁSZF-ben csak általános tájékoztatást adunk a szállítási feltételekről. A  kiszállítási módokhoz kapcsolódó részletes szállítási feltételekről, a szállítási infoban olvashatsz részletesen.

4.9.1.1. A GLS futárszolgálattal történő házhoz szállítás utvánvéttel vagy bankkártyás fizetéssel díja bruttó: 2.400 Ft. A házhoz szállítás előre utallással díja bruttó 1.990 Ft

4.9.1.2. A házhoz szállítás díja utánvéttel vagy bankkártyás fizetéssel a helyszínen a futárnak fizetve  további költséget von maga után( a táblázatban szereplő árak bruttó árak):

20.000 Ft-ig

700 Ft

50.000 Ft-ig

1260 Ft

100.000 Ft-ig

2510 Ft

4.9.1.3. A házhoz szállítás díja 10 kg fölött eltér a megadott értéktől. Pontosításért lépjen velünk kapcsolatba.

4.9.1.4. A 30 000 Ft feletti és 30 kg alatti megrendelés esetén a szállítás ingyenes az ország egész területén belül.

4.9.1.5  Az MPL Posta szolgáltatóval  történő kézbesítés esetén a szállítás bruttó díja online bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén:
 

Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db


Csomagautomatába, PostaPontra vagy postára kézbesítve
szállítási mód esetén: bruttó 990Ft/db.

MPL szolgáltatások igénybevétele esetén csak online bankkártyás és előre utalásos fizetési módot tudod igénybe venni. Utánvétes fizetési lehetőség nincs. Amenyiben utánvéttel szeretnéd  a rendelésed átvenni, akkor a GLS futárszolgálatot tudod választani.
Az MPL Posta szolgáltatás igénybevétele esetén  bruttó 450Ft/csomag csomagkezelési díjat számolunk fel.

 

4.10. Fizetési módok:

4.10.1. Banki átutalás (utalás előre): akkor válaszd, ha a rendelés értékét a GLS CsomagPonton  vagy annak átvétele előtt kívánod kiegyenlíteni.

  • Az átutaláshoz szükséges adatok:
  • Név: Galaxis-Ker Bt
  • Bankszámla száma: 12012204-01430986-00100002 (Raiffeisen Bank).
  • IBAN:HU08 12012204 01430986 00100002
  • Kérem a közlemény rovatban feltüntetni a rendelés azonosítóját és a nevet.
  • Az összeg beérkezése után kerül feldolgozásra a rendelés.

4.10.2. Utánvéttel fizetés futárnak készpénzben : akkor válaszd, ha a rendelés értékét a csomag személyes átvételekor, a futárnál kívánod kiegyenlíteni. GLS csomagponton való átvétel esetén ez a fizetési mód nem választható!

4.10.2.0. Utánvéttel fizetés a futárnak- bankkártyával: akkor válaszd, ha a rendelés értékét a csomag személyes átvételekor, a futárnál kívánod bankkártyával kiegyenlíteni. GLS csomagponton való átvétel esetén is választható ez a fizetési mód!

4.10.2.1 Ha a  GLS CsomagPonton való átvételt választod, csak előre utalás,online vagy a heyszínen bankkártyás fizetési mód választható. Ha MPL Posta szolgáltatást szeretnéd igénybe venni, csak az előre utalást és online bankkártyás fizetési módot választhatod.

4.10.3. Bankkártyás fizetés: bármely átvétel opció esetén választható.

A bankkártyás fizetés választása esetén a személyes adataih közül: név, cím (számlázási cím, szállítási cím), e-mail cím, telefonszám, adószám továbbításra kerül:

Az OTP Mobil Kft., (cgt:  01-09-174466, székhely: 1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.) mint a SimplePay rendszer üzemeltetőjének.

Az adattovábbítás célja,  a SimplePay Rendszeren keresztül bonyolított online pénzáramlás biztosítása és annak biztonságos lebonyolítása.

4.10.4 A fizetési mód után a „Tovább” gombra kattintva Felhasználó ellenőrizheti a kosár tartalmát, kedvezményeit, fizetendő végösszeget, valamint a megjegyzés rovatba a szállítással kapcsolatos kéréseket/információkat tud megadni. Ha mindent megfelelőnek talált, a vásárlási feltételek elfogadását követően a „megrendelés” gombbal tudja véglegesíteni és elküldeni a rendelését.

4.11. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.12. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

4.13. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.14. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap (Kérjük, figyelje levélszemét mappáját is!). Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

5.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon (H-P) 8:00 és 18:00 óra között zajlik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A 15 óra után leadott rendeléseket a Szolgáltató következő munkanapi rendelésnek tekinti.

 5.2. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 5-12 munkanapon belül. Ez az idő  belső raktáron lévő termékeknél 2-3 munkanap. Raktáron tartott termék vásárlásakor e-mailben értesítjük a Vásárlót. Ha a Szolgáltató és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll a gyártó raktárában sem, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. A visszatérítés minden esetben utalással történik. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges alapanyagok, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

6. ELÁLLÁS JOGA

6.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. A felhasználó a jelen – és a honlapról is letölthető –elállási nyilatkozat- minta felhasználásával gyakorolhatja az elállás jogát az alábbi címre küldéssel: 1171 Budapest, Függőcinege u 6/3; info@anditaska.hu

__________________________________________________________________________

 

                                          Elállási/Felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: Galaxis-Ker Bt
1171 Budapest Függőcinege utca 6/3.
Telefon: +36 -70-514-8636
E-mail: anditaska@anditaska.hu

 

Alulírott/ak………………………………..

 kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
……………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………….

Szerződéskötés(számla) időpontja/átvétel időpontja:

A felhasználó(k)/vásárló(k) neve:

                                          ……………………………………………………


                                          …………………………………………………….
 

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha azt  szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):

 

Bank neve:…………………………………………

 

Bankszámlaszám:……………………………………………..

 

A felhasználó(k)/vásárló(k) álírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

          -------------------------------

_________________________________________________________________________

6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 naptári nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.5. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

6.6. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót, amennyiben a termék már nincs újra értékesíthető állapotban.

6.7. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül visszatéríti a termék árát (szállítási díj nélkül) a Felhasználó részére.

6.8. A Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül - de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés a Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 naptári napnál semmiféleképpen sem később - visszaküldeni vagy a Szolgáltató címén leadni.

6.9. A Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 naptári napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

6.10. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

6.11. A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

6.12. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.13. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el a Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Felhasználó a Szolgáltató részére.

6.14. A Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a Szolgáltató a termék vételárát.

6.15. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

6.16. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

7. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

7.1. A Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállal jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.

7.2. A vásárlástól számított hat hónapon belül a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így a Szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

7.3. Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.

7.4. A jótállási ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás ill. szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, a Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.

7.5. A jótállás ill. szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát illetve jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.

7.6. A Szolgáltató az általa forgalmazott termékek hibás felhasználásából, szakszerűtlen beszereléséből, rendeltetésnek nem megfelelő működtetéséből eredő károkért, a termék által okozott járulékos, vagy közvetett károkért, továbbá személyi sérülésekért felelősséget nem vállal.

Kellékszavatosság

7.7. Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

7.8. A Felhasználó választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználót viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

7.9. A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

7.10. A Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

7.11. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

7.12. Ingó dolog (termék) hibája esetén a Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

7.13. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

  • Javítható hiba esetén a terméket az Eladó szakműhelyben megjavíttatja és 15 napon belül saját költségén visszaküldi a Vevő részére.
  •  Nem javítható hiba esetén a Vevő döntése alapján az Eladó a hibás árut kicseréli (amennyiben erre az Eladónak lehetősége van) és saját költségén a Vevőnek a terméket eljuttatja, vagy a Vevőnek a vételárat visszafizeti 15 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik.

7.14. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.15. Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.16. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

7.17.  A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  •  a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba
  •  a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
  •  a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Figyelem!  Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Felhasználó nem érvényesíthet! Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

7.18.Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

7.19. A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

7.20. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8. VEGYES RENDELKEZÉSEK

8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

8.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

8.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

8.5. A termékekről írt esetleges kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy jogszabályt sértő vélemények honlapjáról való eltávolítására.

8.6. Jelen ÁSZF a keltezés napjától számított határozatlan időtartamig marad hatályban. A hatály kiterjed minden olyan Magyarország területén nyújtott kereskedelmi szolgáltatásra – ideértve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatást is –, amelyre a Szolgáltató, vagy az általa üzemeltetett webáruházon keresztül kerül sor.

9. PANASZKEZELÉS RENDJE

A termékkel kapcsolatos minőségi reklamációval kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén.

  •  A vásárlással kapcsolatban reklamációjával telefonon a +36-70-514-8636-os telefonszámon, e-mail-ben: info@anditaska.hu  címen fordulhat.
  •  Webáruházunk nyitva tartása: Hétfőtől-péntekig 8:00-17:00 között, az ettől való esetenkénti eltérést a webáruházunkban közöljük

Amennyiben az esetlegesen fennálló jogvita, panasz nem, vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló fordulhat:

  • a lakóhelye szerint illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatóságához. (A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:http://www.nfh.hu)
  • Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez. A békéltető testületek elérhetőségeit honlapunkon érheti el (ÁSZF kiegészítéseként lentebb)
  • A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai szerint.

Vonatkozó jogszabályok:

  •          2001. évi CVIII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  •          a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
  •          a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet
  •          fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
  •          az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. Korm.rendelet
  •          a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Korm.rendelet

10. JOGVITA RENDEZÉSE AZ ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORMON

Amennyiben a vásárló szokásos tartózkodási helye Magyarországtól eltérő uniós tagállamban található, a társaságunkkal szemben fennálló jogvitájának rendezése érdekében lehetősége van igénybe venni az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon nyújtott vitarendezési eljárást. Az online vitarendezési platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

11. JOGI NYILATKOZAT:

11.1. A személyes adatok kezeléséhez történő hozzájárulás:

Tájékoztatjuk, hogy a megrendelése elküldése során az ÁSZF elfogadásával, valamint a hírlevélre történő feliratkozással Ön egyben hozzájárul személyes adatai kezeléshez. Az adatkezeléssel kapcsolatban részletes információt a www.anditaska.hu  weboldalon, az Adatkezelési Tájékoztatóban kaphat.

A weboldalon történő regisztrációját, és annak során a személyes adatai átadását egyben hozzájárulásnak tekintjük személyes adatai kezeléshez, az adatkezeléssel kapcsolatban további információt az anditaska.hu weboldalon, az Adatkezelési Tájékoztatóban kaphat.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

11.2. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek esetenként csupán illusztrációk. Tájékoztatjuk, hogy a termékoldalon megjelenő szín monitorok képfeldolgozási különbsége és színhűsége hiányában eltérhet a termék valódi színétől,színárnyalatbeli különbségek jelentkezhetnek. Ezért megrendelésekor legyen figyelemmel arra, hogy ha a termék valós színe előfordulhat, hogy nem a weboldalon megjelent szín, ebben az esetben az átvételt követően erre vonatkozó panaszt nem áll módunkban elfogadni.

11.3. Kérjük vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő, a termékre vonatkozó adatok, a termékleírás, specifikációk tájékoztató jellegű információk, mely adatokat a beszállítóink bocsátanak rendelkezésünkre. Így ezen információk megfelelőségéért, teljességéért felelősséget nem vállalunk!

A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

11.4. A weboldal tartalmazhat olyan linkeket, melyek más szolgáltatók oldalaira vezethetnek át. Ezek további szolgáltatók tevékenységéért, megjelenített információiért Szolgáltató nem vállal felelősséget, a Vásárló ezen oldalakat saját felelősségére használja.

11.5. Az ÁSZF megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult, a megváltoztatott ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba.

Kiegészítő dokumentumok:
  Adatvédelmi incidens jegyzőkönyv minta, elállási nyilatkozat, Adatvédelmi tájékoztató

 

A Békéltető Testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon:06-76-501-500
Fax: 06-76-501-538
Levelezési cím: 6001 Kecskemét  Pf.  228.
E-mail: bkmkik@mail.datanet.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefon:  0672-507-154
Fax: 0672-507-152
E-mail: bekelteto@pbkik.hu
Web: www.pbkik.hu

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon:06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím:  3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: 06-46-501-091, 501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon:  06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím:  8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon:  06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefon: 06-36-429-612/122
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.
Telefon:  20/373-2570
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
Email: kemkik@kemkik.hu
Web: www.kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
Telefon: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Web: www.nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon:  06-82-501-000
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon:  06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
Telefon: 06-88-429-008, 08-88-814-111
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

ADATVÉDELEM

Irányelv

A Galaxis-ker Bt  (a továbbiakban Szolgáltató, adatkezelő) létrehozta azokat az adatvédelmi elveket, melyek alapján a lehető legdiszkrétebben és legbiztonságosabban - és a hatályos törvényeknek megfelelően (Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-127628/2017.) - védi a látogatók és a vásárlók személyes adatait. Ennek megfelelően biztosítjuk kedves látogatóinkat arról, hogy a vásárláshoz vagy regisztráláshoz szükséges adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki, kivéve, ha erről az illetékes bíróság másképp nem rendelkezik. Az adatkezelő aláveti magát a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETÉNEK (2016. április 27.).

Jelen adatkezelési tájékoztató teljes terjedelmében elérhető a honlapunkon illetve itt letölthető.

Fogalom meghatározások

  1. „személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
     
  2. „adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közléstovábbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
     
  3. „adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
     
  4. „adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
     
  5. „címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;
     
  6. „az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
     
  7. „adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

A személyes adatok kezelésére vonatkozó elvek

A személyes adatok:

  1. kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon végezzük.  („jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság”);
  1. gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történik , és azokat nem kezeljük ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon. A  89. cikk (1) bekezdésének megfelelően nem minősül az eredeti céllal össze nem egyeztethetőnek a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból történő további adatkezelés („célhoz kötöttség”);
  1. az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak és a szükségesre korlátozódnak („adattakarékosság”);
  1. pontosnak és szükség esetén naprakészek; minden észszerű intézkedést meg  teszünk annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljük vagy helyesbítsük („pontosság”);
  1. tárolásának olyan formában kell történik, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé; a személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet sor, amennyiben a személyes adatok kezelésére a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kerül majd sor, az e rendeletben az érintettek jogainak és szabadságainak védelme érdekében előírt megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására is figyelemmel („korlátozott tárolhatóság”)       

Adatkezelések

Webáruház működtetéshez kapcsolódó adatkezelés

  1. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja.  Felhasználói név a regisztrációt teszi lehetővé és az azonosítást. Jelszó a felhasználói fiókba történő biztonságos belépést szolgálja. Vezeték-és keresztnév, a kapcsolatfelvételhez, a vásárláshoz és a szabályszerű számla kiállításához szükséges. E-mail cím a kapcsolattartást szolgálja. Telefonszám, kapcsolattartás, a számlázással, vagy a szállítással kapcsolatos kérdések hatékonyabb egyeztetése. Számlázási név és cím, a szabályszerű számla kiállítása, továbbá a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése. Szállítási név és cím a házhoz szállítás lehetővé tétele. A vásárlás/regisztráció időpontja, Technikai művelet végrehajtása. A vásárlás/regisztráció kori IP cím Technikai művelet végrehajtása .  Sem a felhasználónév, sem az e-mail cím esetében nem szükséges, hogy személyes adatot tartalmazzon.
  1. Az érintettek köre: A webshop weboldalon regisztrált/vásárló valamennyi érintett.
  1. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat.
  1. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: A személyes adatokat az adatkezelő sales és marketing munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
  1. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése:
  • Az érintett kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és
  • tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint
  • az érintettnek joga van az adathordozhatósághoz, továbbá a hozzájárulás bármely időpontban történő visszavonásához.
  1. A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását, vagy kezelésének korlátozását, az adatok hordozhatóságát, az adatkezelések elleni tiltakozást  postai úton, e-mail útján, telefonon  tudja érintett kezdeményezni.
  1.  Az adatkezelés jogalapja:  Az érintett hozzájárulása, 6. cikk (1) bekezdés a) pont, az Infotv. 5. § (1) bekezdése. Az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése
  2. Tájékoztatjuk, hogy
  • az adatkezelés az Ön hozzájárulásán alapul.
  • köteles a személyes adatokat megadni, hogy tudjuk a rendelését teljesíteni.
  • az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következményekkel jár, hogy nem tudjuk a rendelését feldolgozni.

A megrendeléssel és a számlázással kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:

Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Sztv.) rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása, valamint – hozzájárulása visszavonása esetén – az Infotv. 6 § (5) bekezdése a) pontja alapján az Adatkezelőt terhelő, Sztv-ben megfogalmazott jogi kötelezettség teljesítése.

Az adatkezelés célja:

A jogszabályoknak megfelelő számla kiállítása és a számviteli bizonylat-megőrzési kötelezettség teljesítése. Az Sztv. 169. § (1)-(2) bekezdése alapján a gazdasági társaságoknak a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot meg kell őrizniük.

Az adatkezelés időtartama:

A kiállított számlákat az Sztv. 169. § (2) bekezdése alapján a számla kiállításától számított 8 évig meg kell őrizni. Tájékoztatjuk arról, hogy amennyiben a számla kiállításához adott hozzájárulását visszavonja, az Adatkezelő az Infotv. 6. § (5) bekezdés a) pontja alapján jogosult a számla kiállítása során megismert személyes adatait 8 évig megőrizni.

Az áruszállításhoz kapcsolódó adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:

Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) előírásai jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.

Az adatkezelés célja:

Az áruszállítás esetében az adatkezelés célja az, hogy a megrendelt árut az Ön igényéhez alkalmazkodva szerződéses partnerünk közreműködésével kiszállítsuk az Ön számára.

A kezelt adatok köre:

Név, cím, e-mail cím, telefonszám.

Az adatkezelés időtartama:

Az Adatkezelő az adatokat a megrendelt áru kiszállításának időtartamáig kezeli.

A hírlevél-küldéssel kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grt.) jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával és a Grt. 6. § (1)-(2) bekezdésével összhangban az Ön hozzájárulása.

Az adatkezelés célja:Az adat kezelésének célja az, hogy értesüljön a legfrissebb és legjobb ajánlatokról, akciókról. Tájékoztatjuk arról, hogy a hírlevélben nem csak az Adatkezelő, hanem más gazdasági társaságok reklámjait is elhelyezhetjük, azonban számukra az Ön személyes adatait nem adjuk át, nem továbbítjuk.

A kezelt adatok köre:Név, cím, e-mail cím, telefonszám.

Az adatkezelés időtartama: Az érintett hozzájárulásának visszavonásáig.

A személyre szabott reklámok küldésével és megjelenítésével kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grt.) jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával és a Grt. 6. § (1)-(2) bekezdésével összhangban az Ön hozzájárulása.

Az adatkezelés célja: Az adat kezelésének célja az, hogy az Ön igényeihez és preferenciáihoz legjobban igazodó, személyre szabott ajánlatokat juttassunk el az Ön számára.

A kezelt adatok köre: Név, cím, e-mail cím, telefonszám.

Az adatkezelés időtartama: A hozzájárulásának visszavonásáig.

A regisztrációval együtt járó adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.

Az adatkezelés célja: A regisztráció során megadott adatok tárolásával az Adatkezelő kényelmesebb szolgáltatást tud biztosítani (pl. az érintett adatait újabb vásárláskor nem kell ismét megadni)

A kezelt adatok köre: Az adatkezelés során az Adatkezelő az Ön nevét, lakcímét, telefonszámát, e-mail címét, a megvásárolt termék jellemzőit és a vásárlás időpontját kezeli.

Az adatkezelés időtartama: A hozzájárulásának visszavonásáig.

Az igénybe vett adatfeldolgozók

Szállítás

  1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Termékek kiszállítása, fuvarozás
  1. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:
    GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
    2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
    info@gls-hungary.com
    Tel.: +3629/886-6700
     
  2. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Szállítási név, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím.
  1. Az érintettek köre: A házhozszállítást kérő valamennyi érintett.
  1. Az adatkezelés célja: A megrendelt termék házhoz szállítása.
  1. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A házhozszállítás lebonyolításáig tart.
  1. Az adatfeldolgozás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, az Infotv. 5. § (1) bekezdése.

Online fizetés

  1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Online fizetés
  1. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:
    OTP Mobil Kft
    1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.
    River Park, K30. épület, VII. emelet
    Telefon: +36-1/776-6901
  1. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Számlázási név, számlázási cím, e-mail cím.
  1. Az érintettek köre: A online vásárlást kérő valamennyi érintett.
  1. Az adatkezelés célja: Az online fizetés lebonyolítása, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring (visszaélések ellenőrzése).
  1. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az online fizetés lebonyolításáig tart.
  1. Az adatfeldolgozás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

Tárhely-szolgáltató

  1. Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Tárhely-szolgáltatás
  1. Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:
    ShopRenter.hu Kft.
    4028 Debrecen, Kassai út 129.
    Tel.: +36-1/234-5012
     
  2. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Az érintett által megadott valamennyi személyes adat.
  1. Az érintettek köre: A weboldalt használó valamennyi érintett.
  1. Az adatkezelés célja: A weboldal elérhetővé tétele, megfelelő működtetése.
  1. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelő és a tárhely-szolgáltató közötti megállapodás megszűnéséig, vagy az érintettnek a tárhely-szolgáltató felé intézett törlési kérelméig tart az adatkezelés.
  1. Az adatfeldolgozás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

Cookie-k (sütik) kezelése

  1. Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”, melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.
  2. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok
  3. Az érintettek köre: A weboldalt látogató valamennyi érintett.Az adatkezelés célja: A felhasználók azonosítása, a „bevásárlókosár” nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.
  4. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A cookie-k használatával nem kezel személyes adatokat az adatkezelő.
  5. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.
  6. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.

Zárszó

A tájékoztató elkészítése során figyelemmel voltunk az alábbi jogszabályokra:

  • A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.)
  • 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.)
  • 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a 13/A. §-a)
  • 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
  • 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§-a)
  • 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
  • 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről (kifejezetten a 155.§-a)
  • 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról
  • A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ajánlása az előzetes tájékoztatás adatvédelmi követelményeiről
  • Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezésérő

A webáruház részletes és érvényes adatvédelmi tájékoztatója itt elérhető.

JOGI NYILATKOZAT

Szerzői jogok

Szolgáltató oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével történhet.

Az http://www.anditaska.hu mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az http://anditaska.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Az http://anditaska.hu  weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
Az http://anditaska.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

Általános felelősség korlátozás

Szolgáltató oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja, illetve használhatja. Szolgáltató oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Szolgáltató a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)

Kockázat

Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek, megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve) illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő felhatalmazásuk vagy engedélyük van.

Tájékoztatjuk, hogy Szolgáltató jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!



Budapest, 2024. március 28.

Az oldal tetejére
Árukereső.hu Árukereső.hu